به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، با تصمیم فدراسیون شمشیربازی، مسابقه جایزه بزرگ اسلحه اپه آقایان 22 دی ماه در تهران برگزار میشود.هیاتهای استانی تا 21 دی ماه فرصت دارند تا اسامی نفرات اعزامی خود به این مسابقات را اعلام کنند.
همچنین ببینید
دیدار پورسلمان و اعضای تیم شمشیربازی باویلچر با خانواده شهید مظلومی
رئیس فدراسیون شمشیربازی به همراه اعضای تیم ملی پاراشمشیربازی و برخی از مسئولان استان مازندران …
فدراسیون شمشیر بازی


