به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، با تصمیم فدراسیون شمشیربازی، مسابقه جایزه بزرگ اسلحه اپه آقایان 22 دی ماه در تهران برگزار میشود.هیاتهای استانی تا 21 دی ماه فرصت دارند تا اسامی نفرات اعزامی خود به این مسابقات را اعلام کنند.
همچنین ببینید
پایان رقابت های انتخابی تیم ملی شمشیربازی سابر/ مسافران قهرمانی آسیا مشخص شدند
سابریست های اعزامی به رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا در هند مشخص شدند. به گزارش …
فدراسیون شمشیر بازی


