شمشیربازی قهرمانی آسیا؛ پایان کار تیم اپه مردان

تیم ملی شمشیربازی اپه ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با دو پیروزی به رتبه پانزدهم رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، آخرین روز از رقابت‌های شمشیربازی آسیا در دهلی هند با برگزاری رقابت‌های تیمی اپه همراه بود.

تیم کشورمان در بازی نخست مقابل نیوزلند پیروز شد و به یک هشتم نهایی رسید. اپه‌ایست‌های کشورمان در این مرحله مقابل قزاقستان شکست خوردند و شانس مدال را از دست دادند.

تیم کشورمان در جدول بازنده ها مقابل سنگاپور شکست خورد و مقابل ترکمنستان پیروز شد تا در نهایت پانزدهم شود.

بدین ترتیب پرونده شمشیربازی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیای هند بسته شد.

همچنین ببینید

‍ فهرست جدید تیم‌های ملی شمشیربازی اپه اعلام شد/ اپه‌ایست‌ها به خط شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، فدراسیون شمشیربازی در راستای آمادگی هرچه بیشتر ملی‌پوشان، اقدام …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی