به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، به منظور در حضور در مسابقات جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر، تیم ملی کشورمان صبح امروز به الجزایر اعزام شد.
علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران، محمد فتوحی و نیما زاهدی نفرات اعزامی کشورمان به این مسابقات هستند. امین قربانی نیز هدایت تیم سابر کشورمان را بر عهده دارد.
این مسابقات ۱۹ و ۲۰ آبان ماه در بخش انفرادی و و ۲۱ آبان ماه در بخش تیمی برگزار میشود.
همچنین ببینید
دیدار پورسلمان و اعضای تیم شمشیربازی باویلچر با خانواده شهید مظلومی
رئیس فدراسیون شمشیربازی به همراه اعضای تیم ملی پاراشمشیربازی و برخی از مسئولان استان مازندران …
فدراسیون شمشیر بازی


