به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، به منظور در حضور در مسابقات جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر، تیم ملی کشورمان صبح امروز به الجزایر اعزام شد.
علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران، محمد فتوحی و نیما زاهدی نفرات اعزامی کشورمان به این مسابقات هستند. امین قربانی نیز هدایت تیم سابر کشورمان را بر عهده دارد.
این مسابقات ۱۹ و ۲۰ آبان ماه در بخش انفرادی و و ۲۱ آبان ماه در بخش تیمی برگزار میشود.
همچنین ببینید
پایان رقابت های انتخابی تیم ملی شمشیربازی سابر/ مسافران قهرمانی آسیا مشخص شدند
سابریست های اعزامی به رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا در هند مشخص شدند. به گزارش …
فدراسیون شمشیر بازی


