بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیر بازی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، سید مناف هاشمی، سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو ضمن دیدار با کادر فنی و ملی پوشان شمشیربازی حاضر در اردو برای نمایندگان کشورمان در رقابت های جهانی الجزایرآرزوی موفقیت کرد.
امین قربانی سرمربی تیم ملی شمشیر بازی سابر ضمن ارائه گزارشی از برنامه های اردویی ملی پوشان اعزامی به رقابت های جهانی الجزایر اظهار  داشت: بر اساس تقویم فدراسیون جهانی تا پایان فروردین ماه سال آینده باید در ۶ رویداد بین المللی شرکت کنیم. این رویدادها از آبان ماه آغاز می‌شود و به صورت ماهیانه و متوالی دنبال خواهد شد. از آنجایی که سال بعد رقابت‌های انتخابی المپیک را داریم حضور در هر یک از این میادین به جهت تأثیری که روی رنکینگ انفرادی و تیمی دارد، از اهمیت زیادی برایمان برخوردار است.
به گفته قربانی مسابقات کلاس A الجزایر اولین رویدادی است که تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر باید در آن شرکت کند و در حال حاضر ملی پوشان خودشان را برای حضور در این مسابقات آماده می کنند و هدف ما حضور قدرتمندانه در این رقابت هاست و بازدید دبیر کل کمیته باعث تقویت روحیه ملی پوشان برای حضور در این رقابت ها می شود چرا که بطور مستقیم می توانند مسائل و مشکلات خود را با دبیر کل کمیته در میان بگذارند.

همچنین ببینید

پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در المپیک شد  

طبق توافقات صورت گرفته میان فدراسیون شمشیربازی و پیمان فخری، این مربی هدایت تیم ملی اسلحه سابر در بازی های المپیک را برعهده خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، رایزنی های فدراسیون با پیمان فخری برای هدایت تیم ملی اسلحه سابر در نهایتمنجر به توافق طرفین در این زمینه شد. بر این اساس، سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پیمان فخری خواهد بود. به همین منظور این مربی تا یک ماه دیگر برای مذاکرات نهایی ‌و‌ آغاز به کار رسمی به ایران سفر می کند. تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای دومین بار در بازی های المپیک شرکت می کند، هدایت این تیم در بازی های ۲۰۲۰ توکیو هم برعهده پیمان فخری بود. پیمان فخری سال ها هدایت تیم ملی اسلحه سابر را بر عهده داشت. حضور نمایندگان شمشیربازی ایران در بخش انفرادی بازی هایالمپیک لندن و ریو هم‌با هدایت او انجام شد. 

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی