تبریک فدراسیون شمشیربازی به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تاسیس رادیو ورزش

بدون شک تاثیر شگرف رادیو ورزش در موفقیت ورزشکاران شایسته ایران انکارناپذیر است و ورزش به همت و تلاش این عزیزان و در سایه پشتیبانی‌هایشان پله‌های رشد و ترقی را در طی سالیان متمادی طی کرده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی ؛ هشتم تیر ماه سالگرد تاسیس رادیو ورزش سبب شد تا از تمامی تلاشگران و زحمتکشان این رسانه پرمخاطب و فراگیر که بی هیچ چشم‌داشتی همواره برای پیشرفت و موفقیت ورزش این مرز و بوم دست از تلاش بر نمی‌دارند یادی کنیم و قدردانشان باشیم. شبکه رادیویی ورزش هشتم تیرماه ۱۳۷۸با شعار سلامتی، نشاط و افتخار فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

اكنون كه بيست و دومين سالگرد تأسيس راديو ورزش فرا رسيده است فدراسیون شمشیربازی  با افتخار به مديريت و و همه همكاران پرتلاش در  بخش هاي مختلف كه با بررسي كارشناسي و دقيق مسائل مختلف ورزش و آگاه رساني به مردم ورزش دوست ايران اسلامي به اعتلاي ورزش ايران كمك مي كنند، تبريك و خداقوت جانانه مي گوید. فدراسیون شمشیر بازی  به نمایندگی از خانواده بزرگ این رشته ورزشی، فرا رسیدن سالگرد تاسیس آوای نشاط و شادابی را به خانواده بزرگ رادیو تبریک و تهنیت عرض می‌کند و برای تمامی دست اندرکاران رادیو ورزش آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

همچنین ببینید

استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد

با پیگیری فدراسیون شمشیربازی و مساعدت و همراهی ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی