دلتنگی‌های شمشیرباز ملی‌پوش/ رهبری: در خانه به سختی تمرین می‌کنم

دلتنگی‌های شمشیرباز ملی‌پوش/ رهبری: در خانه به سختی تمرین می‌کنم

ملی پوش شمشیربازی سابر ایران گفت: امیدوارم زودتر مسئله شیوع ویروس کرونا تمام شود چون در خانه به سختی تمرین می کنم و دلم برای اردو و مسابقه تنگ شده است.

محمد رهبری در گفت‌وگو با ایسنا درباره ی وضعیتی تمرینی خود در شرایط قرنطینه بیان کرد: با شرایط سختی و با برنامه تمرینی که مربیان فرستاده‌اند در خانه تمرین می‌کنم. این مدتی که در خانه هستم دلم برای اردو، مسابقه و دیدن هم تیمی‌هایم تنگ شده است. ما در اوج مسابقات بودیم که به دلیل کرونا همه رقابت‌ها کنسل شدند و خانه‌نشین شدیم. امیدوارم این شرایط زودتر تمام شود و دیگر هم درگیر چنین مشکلی نشویم.

ملی‌پوش سابر ایران در مورد تعویق بازی‌های المپیک گفت: برنامه‌ریزی که ما کرده بودیم به این گونه بود که در المپیک به اوج آمادگی برسیم. اکنون این تعویق یک ساله فرصتی شد تا بهتر و بیش‌تر تمرین کنیم. به نظرم تعویق المپیک فرصت خوبی شد تا ورزشکاران خیلی از رشته‌ها که مصدوم هستند بتوانند آماده شوند. تیم ما هم یک سال سخت را پشت سر گذاشت و الان می‌تواند استراحت کند و با انگیزه بیش‌تر و بدون استرس کسب سهمیه، آماده شود.

رهبری در پاسخ به این پرسش که چون سهمیه شمشیربازی به نام کشور است نگران قرار گرفتن در ترکیب تیم  اعزامی به المپیک است یا خیر؟ تاکید کرد: سهیمه به نام کشور است و این مساله باعث ایجاد انگیزه برای بقیه نفرات هم می شود تا خود را به  ترکیب تیم برسانند. خود من نیز تمام هدفم را بر این گذاشته‌ام در ترکیب تیم قرار بگیرم. هر کسی حقش باشد در المپیک شرکت می‌کند و من هم سعی می‌کنم عملکردم به گونه‌ای باشد که حضور در المپیک حقم باشد. او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براین که چقدر از عملکرد خود در سال ۹۸ رضایت دارد؟ تصریح کرد: در بخش تیمی عملکرد خوب  و رو به رشدی داشتیم. ما در مسابقات خیلی زحمت کشیدیم و نتیجه آن  را هم در پایان سال دیدیم و توانستیم سهمیه تیمی المپیک را بگیریم. در بخش انفرادی هم عملکرد معمولی داشتم اما مطمئنا امسال بهتر خواهم

همچنین ببینید

انتخابی زون آسیا – فجیره/ عملکرد نمایندگان ایران در روز نخست؛ محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

زهرا کارگر و محمد اسماعیلی دو نماینده ایران در روز نخست مسابقات شمشیربازی انتخابی زون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی