وحدانی: فدراسیون با استعدادیابی به دنبال سرمایه گذاری در شمشیربازی است

سرپرست دبیری فدراسیون شمشیربازی گفت: فدراسیون با کمک وزارت ورزش و با استعدادابی به دنبال سرماه گذاری در رشته شمشیربازی است.

. محسن وحدانی، سرپرست دبیری فدراسیون شمشیربازی همراه با رئیس کمیته استعدادابی فدراسیون طی جلسهای با انصاری معاون دفتر توسعه آموزشهای اه و استعدادابی وزارت ورزش در خصوص اهم برنامه های آموزش و استعدادابی فدراسیون و روند فعالیتهای توسعه این رشته ورزشی در سطح هیئتهای ورزشی کشور گزارشهای لازم را ارائه کرد و عنوان داشت: المپیاد استعدادهای برترورزش کشور جهت شکوفایی و توسعه ورزش قهرمانی این رشته المپیکی بی شک یک برنامه استراتژک و تحول گرا است.

وی تاکید کرد: همچنین فدراسیون در همین راستا با هماهنگی وزارت ورزش برنامه های خود را تدوین و به پیش میبرد و با روکرد قهرمانی در جهت شناسایی و جذب منتخبین با چشم اندازمدال آوری سرماهگذاری خواهد کرد

. وحدانی افزود: مستعدین این رشته ورزشی پر مدال ظرفیت کسب افتخار آفرنی و بالا بردن غرورملی را دارا هستند و در طی چند سال اخیر در ردههای سنی مختلف این را بارها ثابت کردند و جا دارد از حمایتهای بی دریغ دفتراستعدادابی وزارت ورزش در توسعه پایه ورزش شمشیربازی تشکر کنیم.

همچنین ببینید

جايزه بزرگ سئول/ حضور پاكدامن و رهبري در جدول ٦٤ نفره اصلي  

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي، مسابقات جايزه بزرگ سئول از امروز شنبه (١٥ ارديبهشت) با برگزاري ديدارهايگروهي مقدماتي انفرادي بخش مردان آغاز شد.  ايران با چهار نماينده در اين مسابقات شركت كرده است كه پاكدامن به خاطر رنكينگ جهاني از برگزاري ديدارهاي مقدماتي معاف شداما محمد رهبري، محمد فتوحي و فرزاد باهرارسباران برابر حريفان شان در مرحله مقدماتي قرار گرفتند و نتيجه هم صعود مستقيمرهبري به جدول ٦٤ نفره اصلي و كنار رفتن دو نماينده ديگر كشورمان بود. عملكرد نمايندگان ايران در روز نخست جايزه بزرگ سئول به اين شرح است: مرحله مقدماتي *فرزاد باهرارسباران: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره *محمد فتوحي: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره *محمد رهبري: ٦ برد و صعود مستقيم به جدول ٦٤ نفره اصلي جدول ١٢٨ نفره *محمد فتوحي ۱۵ – ۴ ژانات نابيف (قزاقستان)  *فرزاد باهرارسباران ١٢ – ١٥ محمد العمر (عربستان)  جدول ٦٤ نفره مقدماتي  *محمد فتوحي ١٢ – ١٥سانگون پارك (كره جنوبي)  ديدارهاي جدول ٦٤ نفره اصلي روز دوشنبه برگزار مي شود و طي آن علي پاكدامن با «آرتیوم سارکیسیان» از قزاقستان دیدار می کندو محمد رهبری به مصاف «توماس مارتینه» از فرانسه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی