باقرزاده: منتظر برنامه‌های فدراسیون جهانی هستیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: برای برنامه ریزی در مورد تقویم سال 99 منتظر برنامه‌های فدراسیون جهانی و آسیایی هستیم.

فضل الله باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط شمشیربازی اظهار داشت: ما منتظریم که فدراسیون جهانی برنامه‌های خود را اعلام کند تا براساس آن ما هم برنامه ریزی کنیم. در حال حاضر مسابقات انتخابی المپیک در رشته های فلوره و اپه باقی مانده است و رقابت‌های زون آسیا هم لغو شده است.

رئیس فدراسیون شمشیربازی عنوان کرد: کرونا تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده و ورزش هم جزئی از آن است. در حال حاضر تمام مسابقات تعطیل است و حتی در فدراسیون جهانی هم هیچ کس حضور ندارد.

باقرزاده ادامه داد: در این مدت ما بیکار نبودیم و برای لیگ فصل بعد در تلاش هستیم تا اسپانسرها را بیاوریم. در همین چند روز با باشگاه‌های سایپا و ذوب‌آهن نامه‌نگاری کردیم و و امیدواریم بیایند و شمشیربازی رونق بیشتری بگیرد.

وی در مورد پرداخت پاداش ملی‌پوشان المپیکی گفت: پس از اینکه کمیته ملی المپیک پاداش المپیکی‌ها را پرداخت کرد، ما هم به حساب آنها واریز کردیم.

همچنین ببینید

برترین های رقابت های بین المللی ستلایت اسلحه سابر معرفی شدند

مسابقات شمشیربازی بین المللی ستلایت اسلحه سابر ارومیه با حضور ۴۱ نفر برگزار و‌ با معرفی برترین ها به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، رقابت های بین المللی ستلایت اسلحه سابر با حضور ۴۱ شرکت از ایران (۳۴ نفر) ،ترکیه (۲نفر)و عراق (۵نفر) به میزبانی آذربایجان غربی و در سالن ۳۰۰۰ نفری شهیدان آهندوست ارومیه برگزار شد. در پایان فورکان یامان از ترکیه به عنوان قهرمانی دست یافت. وی در دیدار نهایی با شکست ۱۵ بر ۱۳ نیما زاهدی موفق به کسب اینعنوان شد. در جدول رده بندی، بعد از نیما زاهدی که دوم شد، عنوان مشترک سوم هم به میعاد عابدینی و امیرحسین شاکر رسید.  دکتر علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی، ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامیمدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و رحمانی رییس هیات استان از افراد حاضر در محل برگزاری رقابت های بین المللی ستلایتاسلحه سابر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.