نشست رییس فدراسیون با معاون بانوان اداره ورزش گلستان با محوریت شمشیربازی زنان استان

در حاشیه مجمع استان گلستان و در نشستی مشترک میان دکتر علیرضا پورسلمان رییس فدراسیون و معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان،  در مورد برنامه های پیشنهادی برای ارتقای شمشیربازی استان بحث و بررسی شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، بعد از اتمام مجمع عمومی و سالیانه هیات استان گلستان که روز چهارشنبه (۱۸ مهر) در گرگان برگزار شد، دکتر علیرضا پورسلمان رییس فدراسیون با دکتر کیانوش دیلمی معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان این استان که در مجمع هم حضور داشت، نشستی مشترک برگزار کرد. 

توسعه شمشیربازی زنان در استان گلستان و مهیا شدن شرایط برای دسترسی سریعتر به آن، محور این نشست بود. 

در این نشست دکتر پورسلمان ضمن قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برای موردتوجه دادن فعالیت های هیات شمشیربازی استان و همراهی برای پیشبرد اهداف و برنامه ها، خواستار توجه ویژه تر و گسترده تر به شمشیربازی زنان شد. 

این نشست با محوریت قراردادن تاکیدات دکتر دنیامالی وزیر ورزش برای مهم خواندن ورزش بانوان و تاثیرگذاری آنها در ارتقای ورزش کشور توسط دکتر پورسلمان، با بحث و بررسی در مورد برنامه های محوری برای پیشرفت و ارتقا ورزش زنان و ارائه پیشنهادات لازم برای آن پیگیری شد. 

دکتر پورسلمان ابراز امیدواری و اطمینان کرد که با حمایت و همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، ورزش زنان در این استان ارتقای چشمگیری داشته باشد. وی در این زمینه تاکیدی ویژه بر شمشیربازی زنان داشت. 

همچنین ببینید

میرزائیان مدیر روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی شد

مدیر روابط عمومی جدید فدراسیون شمشیربازی منصوب شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، طی …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی