برگزاری مجمع عمومی هیات شمشیربازی استان گلستان با حضور رییس فدراسیون 

مجمع عمومی و سالیانه هیات شمشیربازی استان گلستان به منظور بررسی عملکرد این هیات در یک سال گذشته با حضور دکتر علیرضا پورسلمان رییس فدراسیون برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مجمع عمومی و سالیانه هیات شمشیربازی استان گلستان به ریاست دکتر علیرضا پورسلمان رییس فدراسیون و با حضور قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان و علی اصغر منصوری رضی رییس هیات شمشیربازی این استان برگزار شد. 

در این مجمع که با حضور کامل اعضا برگزار شد، گزارش عملکرد هیات شمشیربازی استان گلستان در بخش مالی و فنی مربوط به سال ۱۴۰۲ ارائه و به تصویب رسید. همچنین برنامه های هیات برای سال جاری به صورت گزارش عملکرد در ۶ ماه نخست سال و تقویم پیشنهادی برای ۶ ماه دوم سال ارائه و مورد تصویب قرار گرفت. 

توسعه زیرساخت ها، برگزاری دوره های آموزشی، تاکید بر استعدادیابی و فعال تر شدن کمیته ها از جمله مواردی بود که درجریان مجمع عمومی و سالیانه هیات استان گلستان توسط دکتر پورسلمان رییس فدراسیون بر روی آنها تاکید شد. 

در این مجمع دکتر علیرضا پورسلمان با یادآوری پیشینه شهرستانی مانند گنبد در معرفی بازیکن به تیم ملی بر لزوم توجه به پیگیری دوره های آموزشی در استان گلستان به منظور ارتقا سطح شمشیربازی در شهرستان های مختلف این استان تاکید کرد و گفت: فدراسیون آماده هرگونه همکاری برای برگزاری دوره های آموزشی در استان گلستان است و هر زمان لازم باشد شرایط لازم برای برگزاری این دوره ها را مهیا می کند.

وی ضمن تاکید بر برگزاری دوره مربیگری در شهرستان گنبد، مسئله زیرساخت ها و توسعه آن به ویژه در گنبد و گرگان را هم مورد توجه قرار داد و از ریاست هیات استان گلستان خواست تا این موضوع را به عنوان یک اولویت پیگیری کند. 

رییس فدراسیون شمشیربازی با تاکید بر لزوم تشکیل یا فعال تر شدن کمیته های مختلف هیات استان گلستان به منظور کمک به پیشبرد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت، بر استعدادیابی به عنوان یک برنامه همیشه در دستور کار تاکید کرد و گفت: برای پشتوانه سازی که نیاز هر رشته به حساب می آید باید به استعدادیابی بها داده شود. استعدادیابی یکی از اولویت های فدراسیون است که هیات ها ملزم به همراهی در اجرای آن هستند. 

پورسلمان همچنین با اشاره به بحث بیمه شمشیربازان استان گلستان، خواستار رسیدگی هیات به این مهم شد. 

همچنین ببینید

میرزائیان مدیر روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی شد

مدیر روابط عمومی جدید فدراسیون شمشیربازی منصوب شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، طی …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی