برگزاری نشست فنی و تخصصی فدراسیون شمشیربازی با مسئولان هیات یزد 

فدراسیون شمشیربازی در راستای ارزیابی وضعیت هیات های استانی و بررسی عملکرد آنها، نشستی فنی و تخصصی با مسئولان هیات شمشیربازی استان یزد برگزار کرد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، ارزیابی وضعیت هیات شمشیربازی استان یزد در محل فدراسیون و در نشستی مشترک میان دکتر علیرضا پورسلمان رییس فدراسیون با سیدعلیرضا آسایش رییس هیات یزد و مسعود فتوحی دبیر این هیات انجام شد. 

در این نشست که عبدالله کمالی ریس هیات شهرستان اردکان، علی عطایی مدیر باشگاه چادرملو اردکان و ابوالفضل کارگر رئیس آکادمی شمشیربازی چادرملو اردکان هم در آن حضور داشتند، گزارشی از عملکرد هیات شمشیربازی یزد  طی یک سال گذشته ارائه شد. ارائه برنامه های پیش بینی شده برای ماه های پیش رو نیز بخش دیگری از گزارش ارائه شده بود. 

رییس فدراسیون شمشیربازی در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در هیات استان یزد و همراهی این هیات با فدراسیون در برگزاری اردوها و مسابقات، خواستار ارائه منظم گزارش فعالیت ها در ماه های آینده شد. 

حضور مسئولان هیات شمشیربازی استان یزد در محل فدراسیون در راستای ارزیابی وضعیت هیات های استانی و بررسی عملکردشان و تاکید فدراسیون بر لزوم برگزاری نشست های فنی و تخصصی در این زمینه انجام شد با این حال بخش مهمی از نشست به تقدیر از باشگاه چادرملو اختصاص پیدا کرد.

این باشگاه دو سال متوالی با تیم کامل در رقابت های لیگ برتر مردان و زنان شرکت داشت و در هر دو دوره به عنوان قهرمان قهرمانان دست یافت. 

همچنین ببینید

میرزائیان مدیر روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی شد

مدیر روابط عمومی جدید فدراسیون شمشیربازی منصوب شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، طی …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی