آخرین صحبت‌های سابریست‌ها پیش از مسابقات تیمی بازی های آسیایی هانگژو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات تیمی شمشیربازی اسلحه سابر بازی های آسیایی هانگژو، فردا 6 مهرماه برگزار خواهد شد.

سابریست های ایرانی حریفان خود را در مرحله تیمی شناختند و در اولین بازی، باید به مصاف هنگ کنگ بروند.

فرزاد باهر ارسباران، ملی پوش کشورمان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون عنوان کرد: با توجه به نتایج انفرادی، رنکینگ ما سوم شد و با تیم ششم رنکینگ رقابت می کنیم. دور اول استراحت خوردیم و دور دوم با برنده تیم هنگ کنگ و تایلند مسابقه می دهیم که به احتمال خیلی زیاد هنگ کنگ خواهد بود چون نسبت به تایلند تیم قوی تری است. امیدواریم که بتوانیم این تیم را شکست دهیم و بعد از آن به احتمال خیلی زیاد با چین رو به رو خواهیم شد.

محمد رهبری، سابریست کشورمان و دارنده مدال برنز آسیایی به سایت رسمی فدراسیون گفت: فردا با آمادگی بالا به مسابقات خواهیم رفت و هدف اولمان این است که به فینال راه پیدا کنیم و پس از آن هم بتوانیم حریف کره ای که قهرمان المپیک است را شکست دهیم. همه بچه ها آماده هستند و تمام سعیمان را می کنیم که بهترین مدال را برای کشورمان کسب کنیم.

محمد فتوحی، دیگر بازیکن تیم ملی سابر کشورمان نیز عنوان کرد: فردا طبق جدول مشخص شده باید در هشت تیم برتر با هنگ کنگ بازی کنیم. تیم هنگ کنگ هم تیم خوبی است اما ما از قدرت های اصلی آسیا هستیم و امیدواریم بتوانیم با یک بازی خوب هنگ کنگ را شکست دهیم. پس از آن برای ورود به فینال با تیم قوی چین بازی داریم و بازی حساس و سختی است. امیدوارم با یک بازی خوب از سد چین هم عبور کنیم. امروز آخرین تمرینمان را انجام دادیم و همه چیز برای کسب یک مدال خوشرنگ مهیاست.

علی پاکدامن هم افزود: فردا در جدول 16 تیمی استراحت خوردیم و در جدول 8 تایی یک بازی سخت با تیم هنگ کنگ داریم و پس از آن انشالله بتوانیم تیم خوب چین را هم همانند دوره های قبل شکست دهیم و به فینال راه پیدا کنیم و فینال دوره قبل با کره را تکرار کنیم و با یک نتیجه خوب، دل مردم را شاد کنیم.

همچنین ببینید

برگزاری دوره بین المللی بازآموزی مربیگری اسلحه فلوره 

فدراسیون شمشیربازی در نظر دارد یک دوره بین المللی بازآموزی مربیگری اسلحه فلوره را ویژه …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی