تیم الوند راه کوثر یزد قهرمان لیگ برتر بانوان ایران در اسلحه سابر شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی در پایان دوربرگشت این رقابتها که روزشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد تیم الوند راه کوثر یزد با کسب ۲۵امتیاز برسکوی قهرمانی مسابقات ایستاد. تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۲۳امتیاز دوم شد و آکادمی شمشیربازی ساری با ۱۶امتیاز سوم شد.
همچنین ببینید
پایان رقابت های انتخابی تیم ملی شمشیربازی سابر/ مسافران قهرمانی آسیا مشخص شدند
سابریست های اعزامی به رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا در هند مشخص شدند. به گزارش …
فدراسیون شمشیر بازی


