اولین جلسه کمیسیون مربیان و داوران فدراسیون شمشیربازی صبح چهارشنبه هفت اردیبهشت ماه در محل فدراسیون شمشیربازی برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی در جریان این جلسه آقایان مجتبی عابدینی و رضا پیکرآرا با رای اعضای کمیسیون های مربیان و داوران به عنوان روسای این کمیسیون ها برگزیده شدند. این جلسه با حضور اعضای کمیسیون های فوق، دکتر باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی، محسن وحدانی دبیر فدراسیون و نماینده وزارت ورزش برگزار شد.
همچنین ببینید
پایان رقابت های انتخابی تیم ملی شمشیربازی سابر/ مسافران قهرمانی آسیا مشخص شدند
سابریست های اعزامی به رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا در هند مشخص شدند. به گزارش …
فدراسیون شمشیر بازی


