به دنبال برگزاری مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان قم و برگزیدن علی قنبری به عنوان نخستین رییس این هیات سالن شمشیربازی این استان واقع در مجموعه ورزشی میثم این با حضور دکتر باقرزاده رییس فدراسیونق شمشیربازی ،انوش جهانی نایب رییس فدراسیون و دکتر منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح گردید
همچنین ببینید
شمشیربازی قهرمانی آسیا؛پاکدامن به یک چهارم نرسید/ پایان کار سابریستها در بخش انفرادی
سابریستهای کشورمان در بخش انفرادی رقابتهای قهرمانی آسیا به کار خود پایان دادند. به گزارش …
فدراسیون شمشیر بازی


