فدراسیون شمشیربازی درصدد برگزاری کلاس های باز آموزی داوران شمشیربازی در سه اسلحه اپه ، سابر و فلوره می باشد به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی به همین منظور کمیته داوران فدراسیون به همین منظور از تمامی استانها خواستار معرفی دوداور درجه دوم یا سوم برای شرکت در این کلاس های باز آموزی شده که قرار است به شکل وبینار برگزار گردد.
همچنین ببینید
شمشیربازی قهرمانی آسیا؛پاکدامن به یک چهارم نرسید/ پایان کار سابریستها در بخش انفرادی
سابریستهای کشورمان در بخش انفرادی رقابتهای قهرمانی آسیا به کار خود پایان دادند. به گزارش …
فدراسیون شمشیر بازی


