پایان لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور در اسلحه اپه و فلوره آقایان در اصفهان

هادی صباغی رئیس سازمان لیگ فدراسیون شمشیربازی ایران با بیان این مطلب افزود: هفته دو و سوم (پایانی) لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور در تاریخ های ۷ و ۸ خردادماه جاری در اسلحه های اپه و فلوره آقایان به میزبانی شهر اصفهان و در سالن زنده یاد سرهنگ پور برگزار می شود.

او گفت: این مسابقات قرار بود به میزبانی شهر اردبیل در اواخر اردیبهشت ماه برگزار شود که بنابه درخواست تیمها و باشگاه سپاهان اصفهان، در تاریخ های فوق الذکر در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

صباغی تصریح کرد: مسابقات اسلحه سابر آقایان و سه اسلحه بانوان بعد از امتحانات خرداد ماه دانش آموزان و دانشجویان در دهه دوم تیرماه برگزار و پرونده فصل جاری لیگ برتر بسته خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ شمشیربازی ایران اعلام کرد: فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول شمشیربازی کشور از اواخر شهریور ماه شروع خواهد شد و تلاش می کنیم بعد از این مسابقات، لیگ برتر فصل جدید رو از آبان ماه سال‌جاری آغاز کنیم.

همچنین ببینید

کاپ جهانی شمشیربازی-ایتالیا/ پایان کار سابریست‌های ایران در بخش انفرادی

سابریست‌های جوان ایران در بخش انفرادی کاپ جهانی ایتالیا به کار خود پایان دادند. به …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی