انعقاد تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون شمشیربازی و مرکز ورزش دانشگاه آزاد 

در نشست مشترک میان دکتر علیرضا پورسلمان و دکتر امیرعباس لشگری، تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون شمشیربازی و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی،نشست مشترک میان دکتر علیرضا پورسلمان و امیرعباس لشگری رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی امروز (دوشنبه ۱۸ تیر) برگزار شد. 

در جریان این نشست تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون شمشیربازی و دانشگاه آزاد اسلامی به امضای طرفین رسید. 

دکتر پورسلمان انعقاد این تفاهم نامه همکاری را گامی بلند در راستای پیوند علم و ورزش، رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانشگاه و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور رشد این رشته مهیج دانست.

وی همچنین با اشاره به حضور چندساله تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر شمشیربازی، گفت: این تیم با چگونگی حضورش به حمایت از استعدادهای جوان و همچنین نخبه پروری می پردازد که شایسته تقدیر است.

پورسلمان به نقش موثر ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی در تقویت تیم های ملی و تأثیرگذاری بر ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای کشور، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به ورزشکاران دانشگاهی و ملی پوشان، انگیزه مضاعفی برای ادامه تحصیل و ورزش می دهد و با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری، امیدواریم با مشارکت دانشگاه، شاهد ارتباطات گسترده تر و توسعه فعالیت های فدراسیون شمشیربازی در سطح کشور باشیم.

دکتر لشگری نیز با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش کشور گفت: هم افزایی و افزایش همکاری ها با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون های ورزشی در راستای کمک به ورزش ملی، از جمله برنامه های مهم مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که به جد پیگیری می شود.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی از جمله جشنواره ها، همایش ها، کلاس های داوری و مربیگری، مسابقه ها و المپیادهای مرتبط با رشته المپیکی شمشیربازی و در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه، فراهم ساختن شرایط مناسب برای شناخت و شکوفایی استعدادهای ورزشی دانشگاه و ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه شمشیربازی در دانشگاه و کشور منعقد می شود.

دکتر لشگری همچنین نخبه پروری، تلاش برای حفظ و ارتقای سلامت خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه ورزش همگانی بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه را از اولویت های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه در سال جاری عنوان کرد و بر تداوم جوان گرایی و حمایت از استعدادهای ورزشی در این دانشگاه در راستای طرح از «پایه تا ستاره» تاکید کرد.


همچنین ببینید

در دیدار مهم پورسلمان و فلاح چه گذشت؟

رئیس فدراسیون شمشیربازی با رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری و ورزشی شورای عالی استان‌ها جلسه …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی