استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد

با پیگیری فدراسیون شمشیربازی و مساعدت و همراهی ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران دراختیار هیات شمشیربازی استان تهران قرار گرفت تا این هیات برای نخستین بار صاحب سالن اختصاصی شود. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در اختیار داشتن سالنی مجهز و استاندارد به منظور برگزاری مسابقات و اردوهای باشگاهی و ملی یکی از نیازهای شمشیربازی استان تهران و هیات شمشیربازی این استان بود. 

به همین منظور فدراسیون شمشیربازی رایزنی هایی را با  اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشت تا سالنی را در اختیار هیات شمشیربازی استان قرار بگیرد. 

با پیگیری های انجام شده در این زمینه و مساعدت و همراهی ویژه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران در اختیار هیات شمشیربازی استان تهران قرار گرفت تا این هیات برای نخستین بار صاحب سالن اختصاصی شود.

واگذاری رسمی مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران به شمشیربازی استان تهران با حضور دکتر علیرضا پورسلمان و محسن وحدانی رییس و دبیر فدراسیون انجام شد.

دکتر پورسلمان ضمن قدردانی از توجه و عنایت ویژه مدیرکل ورزش و جوانان  استان تهران به شمشیربازی استان تهران و مرتفع کردن نیاز استان از حیث سالن، ابراز امیدواری کرد که با در اختیار گرفتن مجموعه ورزشی شهدای دروازه شمیران از این پس شاهد گسترش فعالیت های این رشته در سطح استان باشد. 

همچنین ببینید

انتخابی زون آسیا – فجیره/ عملکرد نمایندگان ایران در روز نخست؛ محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

زهرا کارگر و محمد اسماعیلی دو نماینده ایران در روز نخست مسابقات شمشیربازی انتخابی زون …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی