جام جهاني گرجستان/ دو نماينده ايران به جدول ٦٤ نفره مقدماتي صعود كردند

مسابقات شمشيربازي جام جهاني گرجستان با صعود دو نماينده ايران به جدول ٦٤ نفره مقدماتي پيگيري شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي، مسابقات شمشیربازی جام جهانی گرجستان در اسلحه سابر از امروز با برگزاری دیدارهای انفرادی در تفلیس آغاز شد. 
علی پاکدامن یکی از ملي پوشان اعزامی ایران به خاطر برخورداری از رنکینگ ۷ جهان از حضور در مرحله گروهي مقدماتی معاف شد اما دیگر نمایندگان کشورمان طبق قرعه کشی انجام شده دیدارهای مقدماتی خود را برگزار کردند.
در این مرحله از مسابقات، محمد فتوحی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد. محمد رهبری در سه دیدار به برتری دست یافت و در سه دیدار هم متحمل شکست شد. فرزاد باهر ارسباران به یک پیروزی دست یافت و در ۴ دیدار با شکست مواجه شد.
نیما آقایی و نیما زاهدی هر یک صاحب یک برد و ۵ باخت شدند و احمدرضا شهمیری هم در ۴ دیدار به برتری دست یافت و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد.

بدین ترتیب در پایان مرحله گروهی مقدماتی محمد رهبری، محمد فتوحی و احمدرضا شهمیری به جدول ۱۲۸ نفره صعود کردند و سایر نمایندگان کشورمان حذف شدند.

در ادامه جام جهانی گرجستان و در جدول ۱۲۸ نفره  محمد رهبری در مصاف با «نظرباي ستارخان» از قزاقستان ۱۵ به ۶ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.  در این جدول محمد فتوحی با نتیجه ۱٢ بر ٩ «كنتو هوشينو» از ژاپن را شکست داد و شهمیری هم در رقابت با «سباستین کولار»  از کلمبیا به برتری ۱۵ بر ۱۱ دست یافت.
بدین ترتیب فتوحی و شهمیری به جدول ۶۴ نفره مقدماتی جام جهانی گرجستان صعود کردند. در اين جدول فتوحي با «لئوناردو دروسی» از ایتالیا دیدار می کند و شهمیری هم به مصاف «نیکولاس ایلیاز» از مجارستان می رود.

همچنین ببینید

انتخابی زون آسیا – فجیره/ عملکرد نمایندگان ایران در روز نخست؛ محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

زهرا کارگر و محمد اسماعیلی دو نماینده ایران در روز نخست مسابقات شمشیربازی انتخابی زون …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی