پورسلمان: شرايط تامين تجهيزات شمشيربازي در سريع ترين زمان را مهيا كرده ايم

رییس فدراسیون شمشیربازی با اشاره به مشكلاتي كه پيش از اين در زمينه تجهيزات و هزينه آنها وجود داشت، گفت: امروز فدراسیون توانسته این مشکل را حل و امکان تامین تجهیزات را در سریع‌ترین زمان فراهم کند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي، دكتر عليرضا پورسلمان رييس فدراسيون شمشيربازي در مجمع انتخاباتی هیات استان آذربايجان غربي كه امروز دوشنبه (١٦ بهمن) برگزار شد، گفت: اين استان از پیشروهای شمشيربازي در سطح کشور است، در ارزیابی خوداظهاری هیات‌های استانی رتبه سوم متعلق به استان آذربایجان‌غربی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های ملی استان آذربایجان‌ غربی و برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در این استان، توانایی میزبانی از مسابقات شمشیربازی وجود داشته و فدراسیون آماده است در این راستا حمایت لازم را داشته باشد.

رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: هیات استان در برنامه‌های خود میزبانی دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری، ظرفیت‌سازی آموزش کیفی ورزشکاران و آموزش مربیان، توانمندسازی بدنه بانوان، ارتباط مستمر با بدنه دانش آموزش دانشگاهی کارگری و استفاده از ظرفیت‌های دورمانده خانواده شمشیربازی را در برنامه‌های مدنظر خود قرار دهد.

پورسلمان افزود: یکی از مشکلات جدی شمشیربازی، کمبود و هزینه بالای تجهیزات بود که امروز فدراسیون توانسته این مشکل را حل و امکان تامین تجهیزات را در سریع‌ترین زمان فراهم کند.

رييس فدراسيون شمشيربازي گفت: تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات آتی انتخابی المپیک شانس کسب اولین و احتمالا تنها سهمیه تیمی المپیک را دارد و انتظار داریم به این مهم دست یابیم.

همچنین ببینید

انتخابی زون آسیا – فجیره/ پرونده نمایندگان ایران بسته شد 

با برگزاری دیداهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نماینده ایران در این اسلحه، …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی