علیرضا پورسلمان: سهمیه انفرادی پاکدامن مسجل شده/ سهمیه تیمی هم می گیریم

رئیس فدراسیون شمشیربازی با تاکید بر اینکه سهمیه انفرادی علی پاکدامن برای بازی های المپیک پاریس قطعی شده است نسبت به نهایی شدن سهمیه تیمی ایران در دو رویداد باقی مانده انتخابی ابراز امیدواری کرد. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون شمشیربازی به منظور ارائه گزارش عملکرد ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ این فدراسیون در حوزه های مختلف و همچنین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ امروز دوشنبه به ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برگزار شد. 

در این مجمع علیرضا پورسلمان ضمن خير مقدم به رياست مجمع و ديگر اعضاي حاضر، گفت: در اوج برنامه هاي امسال ديداري با مقام معظم رهبري داشتيم كه نقطه عطف برنامه هاي مان بود. ايشان به «ايران قوي ورزش قوي» اشاره داشتند که باید سرلوحه کارمان قرار بگیرد. 

پورسلمان ضمن تشکر ار حمایت های وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، هیات های استانی، اعضای هیات رئیسه و همچنین رسانه ها گزارشی از فعالیت های فدراسیون در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد.

وی در این بخش ضمن تشکر از دکتر فضل الله باقرزاده که سال ها ریاست فدراسیون را بر عهده داشت، مروري بر اردوهاي آماده سازي در هر دو بخش مردان و بانوان سه اسلحه سابر، فلوره و اپه داشت.

تشكيل مجامع استاني، برگزاری رقابت هاي ليگ در شرايط كرونا، اعزام‌های برون مرزی، میزبانی از مسابقاتی مانند جام جهانی جوانان و ست لایت اصفهان دیگر مواردی بود که رئیس فدراسیون گزارش مربوط به آنها را به تفکیک ارائه کرد.

وی پیش از  تشریح گزارش سال ۱۴۰۱ با تاکید بر اینکه تلاش این بوده که در همه بخش ها از حیث کیفی ارتقا و جهش داشته باشیم، مروری بر اردوهای ملی در تمام‌ رده های سنی سه اسلحه مردان و بانوان داشت.

رئیس فدراسیون شمشیربازی با یادآوری ۱۷ اعزام ملی پوشان و ۲۲ اعزام داوران طی سال گذشته، اشاره ای هم به رقابت های داخلی و همچنین برگزاری جام‌جهانی جوانان و ست لایت اصفهان داشت و تاکید کرد: نتیجه برگزاری این مسابقات دستیابی به رده بندی ورزشکاران در بخش های مختلف بود که اهمیت زیادی داشت. 

برگزاری دوره های آموزشی، مجامع انتخاباتی استان ها و همچنین برگزاری لیگ مردان و بانوان با حضور ۱۹ و ۱۳ تیم دیگر مواردی بود که پورسلمان به آن‌ اشاره داشت. 

وی همچنین مروری بر مدال آوری شمشیربازان طی سال گذشته داشت و بر عملکرد قابل قبول بانوان در این بخش تاکید کرد، ضمن اینکه انعکاس فعالیت های انجام شده در رسانه ها را هم مورد توجه قرار داد. 

در این بخش علیرضا پورسلمان اشاره ای به رویدادهای انتخابی پیش رو‌ برای المپیک پاریس داشت و با یادآوری اینکه علی پاکدامن سهمیه انفرادی خود را قطعی کرده، نسبت به شرایط تیم اسلحه سابر و کسب سهمیه تیمی این تیم در پایان دو رویداد انتخابی دیگر ابراز امیدواری کرد.

در ادامه و‌ با رای اعضای مجمع، گزارش های ارائه شده در حوزه فنی و مالی سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ و همچنین برنامه عملیاتی ۱۴۰۲ و‌۱۴۰۳ به تصویب رسید. 

بخش پایانی مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون شمشیربازی به طرح نظرات، پیشنهادات و درخواست های اعضای مجمع اختصاص داشت.

همچنین ببینید

انتخابی زون آسیا – فجیره/ پرونده نمایندگان ایران بسته شد 

با برگزاری دیداهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نماینده ایران در این اسلحه، …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی