رئیس هیئت شمشیربازی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، با حضور رئیس فدراسیون مدیر کل و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد مجمع انتخاباتی هیئت شمشیر بازی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات اتاق بازرگان یاسوج برگزار شد.

در این مجمع برای انتخاب رئیس هیئت شمشیربازی استان کهگیلویه و بویراحمد رای گیری شد که پس از شمارش آرا مهدی منتظری با کسب ۱۲ رای از مجموع ۱۲ رای ماخوذه به عنوان رئیس این هیئت به مدت ۴ سال انتخاب شد.

رئیس جدید هیئت شمشیر بازی استان در این جلسه با اشاره به سوابق ورزشی خود و همچنین برگزاری دو المپیاد مهم ورزشی در سطح قهرمانی بانک توسعه تعاون منطقه یک کشور خود را یک ورزشی معرفی کرد و گفت: ورزش شمشیربازی در استان کهگیلویه بویراحمد یک ورزش نوپا است که باید تلاش کنیم از پتانسیل‌های موجود به نحو احسن استفاده نماییم و با کشف استعدادها برای موفقیت در سطح ملی و بین‌المللی گام برداریم.

مهدی منتظری گفت: امیدوار هستم با کمک همکاران در هیئت شمشیربازی استان با شناخت استعدادها و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای توسعه این ورزش مفرح گام‌های مهمی برداشته شود.

منتظری در ادامه افزود :این مهم به دست نمی‌آید مگر اینکه تلاش همکاران ما بیشتر شود و فدراسیون و اداره کل در راستای توسعه ورزش شمشیر بازی با ما همکاری کنند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در این جلسه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که آقای منتظری به عنوان رئیس و با رای قاطع انتخاب شدند با شناختی که از ایشان از قبل داشتند قطعاً موفق خواهد شد هرچند که ایشان تمایل به حضور نداشتند من از ایشان خواهش کردم که همکاری کنند.

علیرضا پورسلمان خاطرنشان کرد: ورزش شمشیربازی یک ورزش مدال آوری است که برای مسابقات قهرمانی المپیک ۳۶ مدال در مجموع توزیع می‌شود.

پورسلمان افزود: بهتر است هیئت شمشیربازی استان در بدو شروع کار خود از تمامی ظرفیت‌های استان به خوبی استفاده کند.

وی گفت: قطعاً هیئت شمشیربازی با آموزش پرورش ، شهرداری‌ها و دانشگاه‌ها برای توسعه این ورزش تعامل خواهد داشت. با قولی که در دیدار با وزیر گرفتم اقدامات خوبی برای انتقال تجهیزات به استان در حال شکل‌گیری است و از اداره کل ورزش جوانان تقاضا داریم یک سالن را در اختیار این هیات قرار دهند.

در پایان این جلسه مهدی منتظری از خانم ها موسوی ، محمدی و نگهداری و از آقایان گلزادی ،رهزادی بعنوان اعضای هیات رئیسه نام برد.

همچنین ببینید

انتخابی زون آسیا – فجیره/ پرونده نمایندگان ایران بسته شد 

با برگزاری دیداهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نماینده ایران در این اسلحه، …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی