آخرین صحبت‌های سابریست‌ها پیش از مسابقات تیمی بازی های آسیایی هانگژو

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات تیمی شمشیربازی اسلحه سابر بازی های آسیایی هانگژو، فردا 6 مهرماه برگزار خواهد شد.

سابریست های ایرانی حریفان خود را در مرحله تیمی شناختند و در اولین بازی، باید به مصاف هنگ کنگ بروند.

فرزاد باهر ارسباران، ملی پوش کشورمان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون عنوان کرد: با توجه به نتایج انفرادی، رنکینگ ما سوم شد و با تیم ششم رنکینگ رقابت می کنیم. دور اول استراحت خوردیم و دور دوم با برنده تیم هنگ کنگ و تایلند مسابقه می دهیم که به احتمال خیلی زیاد هنگ کنگ خواهد بود چون نسبت به تایلند تیم قوی تری است. امیدواریم که بتوانیم این تیم را شکست دهیم و بعد از آن به احتمال خیلی زیاد با چین رو به رو خواهیم شد.

محمد رهبری، سابریست کشورمان و دارنده مدال برنز آسیایی به سایت رسمی فدراسیون گفت: فردا با آمادگی بالا به مسابقات خواهیم رفت و هدف اولمان این است که به فینال راه پیدا کنیم و پس از آن هم بتوانیم حریف کره ای که قهرمان المپیک است را شکست دهیم. همه بچه ها آماده هستند و تمام سعیمان را می کنیم که بهترین مدال را برای کشورمان کسب کنیم.

محمد فتوحی، دیگر بازیکن تیم ملی سابر کشورمان نیز عنوان کرد: فردا طبق جدول مشخص شده باید در هشت تیم برتر با هنگ کنگ بازی کنیم. تیم هنگ کنگ هم تیم خوبی است اما ما از قدرت های اصلی آسیا هستیم و امیدواریم بتوانیم با یک بازی خوب هنگ کنگ را شکست دهیم. پس از آن برای ورود به فینال با تیم قوی چین بازی داریم و بازی حساس و سختی است. امیدوارم با یک بازی خوب از سد چین هم عبور کنیم. امروز آخرین تمرینمان را انجام دادیم و همه چیز برای کسب یک مدال خوشرنگ مهیاست.

علی پاکدامن هم افزود: فردا در جدول 16 تیمی استراحت خوردیم و در جدول 8 تایی یک بازی سخت با تیم هنگ کنگ داریم و پس از آن انشالله بتوانیم تیم خوب چین را هم همانند دوره های قبل شکست دهیم و به فینال راه پیدا کنیم و فینال دوره قبل با کره را تکرار کنیم و با یک نتیجه خوب، دل مردم را شاد کنیم.

همچنین ببینید

انتخابی زون آسیا – فجیره/ پرونده نمایندگان ایران بسته شد 

با برگزاری دیداهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نماینده ایران در این اسلحه، …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی