قربانی: بچه ها همیشه نشان دادند مرد روزهای سختند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، کاروان تیم ملی سابر کشورمان برای شرکت در مسابقات آسیایی هانگژو، امشب تهران را به مقصد هانگژو ترک خواهد کرد.

امین قربانی، سرمربی تیم ملی سابر کشورمان در مورد شرایط تیم پیش از اعزام به سایت رسمی فدراسیون گفت: اردوهای مستمر خوبی داشتیم. در آکادمی ملی المپیک سالن اختصاصی داریم، از سالن وزنه برداری و بدنسازی هم استفاده می کنیم، استخر و بدنساز و ماساژور داریم و از بابت کمپ های ایران، شرایط خوبی برای ما فراهم است. در طول اردو در دو نوبت صبح و عصر تمرینات را پیگیری کردیم. در اردوهای قبل بیشتر به بدنسازی پرداختیم و در این اردوی آخر که متصل به اعزام بود، غیر از دو سه جلسه اول که به بدنسازی گذشت، شروع به بهبود فن و تکنیک و برطرف کردن نقاط ضعف بازیکنان کردیم. در تهران شرایط مهیا بود و چیزی کم و کسر نداشتیم. این اواخر هم فدراسیون از ملی پوشان تقدیر کرد و برای بالا بردن روحیه و آرامش روانشان بسیار تاثیر گذار بود و من همینجا از فدراسیون شمشیربازی تشکر می کنم.

وی در مورد شانس طلای تیم ملی سابر در هانگژو افزود: در مسابقات قهرمانی آسیا هم کسی انتظار نداشت بتوانیم طلا، نقره و برنز بگیریم. کار، کار سختی است. حریفانی مثل کره، ژاپن و چین داریم و این اواخر هنگ کنگ هم اضافه شده است. این تیم ها دست و پا بسته که نیستند هیچ، در دنیا حرف برای گفتن دارند. کره رنک یک دنیاست و در مسابقات اخیر هم دوم شد و تیمش در 16 نفر اول نفرات زیادی دارد. البته بچه ها همیشه نشان دادند مرد روزهای سختند و یک هدف دارند. هدفشان هم شاد کردن دل مردم است.

همچنین ببینید

انتخابی زون آسیا – فجیره/ پرونده نمایندگان ایران بسته شد 

با برگزاری دیداهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نماینده ایران در این اسلحه، …

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی