قربانی: سابریست ها هم قسم شده بودند نتیجه خوبی بگیرند

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون شمشیربازی، امین قربانی سرمربی تیم ملی سابر پس از کسب مدال طلای بازی های کشورهای اسلامی بیان کرد: در ابتدا به مردم خوب کشورم تبریک می گویم و امیدوارم این مدال را از ما بپذیرند. ما کار سختی در فینال داشتیم زیرا ترکیه در اروپا با شکست تیم های خوبی چون گرجستان و همچنین ایتالیا به جایگاه سوم اروپا رسیده بود.
او افزود: یک ماه پیش در جریان قهرمانی جهان به آن ها باخته بودیم و پس از آن نتیجه، خیلی انتقادات به ما وارد شده بود اما اکنون با این نتیجه و مدال طلا نشان دادیم آن نتیجه تنها حادثه بوده است. خداراشکر که توانستیم دل مردم را شاد کنم، یک دنیا ارزشمند است.
سرمربی تیم ملی سابر گفت: بازیکنان ما آنقدر پتانسیل و توانمندی بالایی دارند که جز این هم از آن ها انتظار نمی رفت. تمام بچه ها هم قسم شده بودند تا یک نتیجه خوب بگیریم و این هم برای ما رقم خورد.

قربانی با اشاره به بازی سخت مقابل ترکیه گفت: کار سختی داشتیم زیرا ترکیه حریف خیلی قدری برای ما بود. البته سابر ما همیشه قدرت خودش را به دنیا نشان داده است. حتی امروز هم در پیست ضرباتی که می زنیم واقعا نتیجه زحمات خود بچه ها بود که توانستیم سطح بالای خودمان را به دنیا نشان دهیم. از تک تک بچه ها، خانواده هایشان و همپنین تمام کسانی که برای ما زحمت کشیدند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
انتهای پیام/

همچنین ببینید

صعود همه ملي پوشان سابر ايران در رنكينگ جهاني/ علي پاكدامن چهارم شد/ايران تيم هفتم جهان  

طبق اعلام رده بندي جديد شمشيربازان جهان، علي پاكدامن با يك پله صعود در رده چهارم جهان ايستاده أست، در اين رده بندي سايرنمايندگان ايران هم صعود داشتند. به گزارش روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي،  فدراسیون بین المللی شمشیربازی رنکینگ جهانی بازیکنان و تیم های اسلحه سابر را بر اساس نتایج به دست آمده که در جام جهانیمجارستان اعلام کرد. بر این اساس علی پاکدامن كه در اين جام موفق به كسب مدال برنز شد با يك پله صعود در رده چهارم جهان ايستاد. محمد رهبری همتوانست جایگاه ۲۸ خود در رنکینگ جهانی را تثبیت کرد.  محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران هم در رنكينگ جهاني جديد صعود داشتند. جایگاه شمشیربازان ایران در رده بندی جدید فدراسیون جهانی به این شرح است: * علی پاکدامن: رده ٤ (او پیش از این در جایگاه ٥ قرار داشت) محمد رهبری: رده ۲۸ (او پیش از این هم در جایگاه ۲۸ قرار داشت) محمد فتوحی: رده ٦٩ (او پیش از این در رده ٧٣ قرار داشت) * فرزاد باهر ارسباران: رده ٨٨ (او پیش از این در جایگاه ٩١ قرار داشت) همچنين در بخش تيمي رنكينگ جهاني، تيم ملي ايران همچنان هفتم جهان است. در جریان جام جهانی شمشیربازی مجارستان پاکدامن سوم شد، رهبری صاحب جایگاه ٢٢ شد، باهر ارسباران در رده ٣٥ ایستاد وفتوحی هم جایگاه ٤٠ را به خود اختصاص داد. در بخش تیمی هم تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در رده ششم قرار گرفت.

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی