بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه/ صعود درخشان محمد رضایی به یک چهارم

به گزارش  روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در دومین روز از رقابت‌های شمشیربازی بازی‌های کشورهای اسلامی مرحله گروهی اسلحه اپه مردان برگزار و هر سه نماینده ایران موفق به صعود به جدول اصلی بازی‌ها شدند.

 در پایان مرحله گروهی محمد رضایی طادی (21 ساله) 3 پیروزی و 2 شکست، محمد رضایی 4 پیروزی  و 2 شکست و محمد وثوقی 2 پیروزی و 4 شکست به دست آوردند.

در مرحله یک شانزدهم نهایی این مسابقات محمد رضایی طادی (21 ساله) برابر اولوایلیم باکیتبگ از قرقیزستان با نتیجه 15 بر 8 به پیروزی رسید و محمد رضایی 15 بر 11  برابر پریرا گاستون از سنگال به برتری دست یافت و هر دو نماینده کشورمان راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

 محمد وثوقی، دیگر نماینده کشورمان در اسلحه اپه، برابر مومینوف ندیربک از ازبکستان با نتیجه 15 بر 10 مغلوب شد و در رده بیست و چهارم این مسابقات ایستاد.

در مرحله یک هشتم نهایی محمد رضایی مقابل سرنای یرلیک از قزاقستان 15 بر 13 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در این مرحله  محمد رضایی طادی برابر شمشیرباز اردنی با نتیجه 15 بر 10 شکست خورد و از صعود با زماند.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

صعود همه ملي پوشان سابر ايران در رنكينگ جهاني/ علي پاكدامن چهارم شد/ايران تيم هفتم جهان  

طبق اعلام رده بندي جديد شمشيربازان جهان، علي پاكدامن با يك پله صعود در رده چهارم جهان ايستاده أست، در اين رده بندي سايرنمايندگان ايران هم صعود داشتند. به گزارش روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي،  فدراسیون بین المللی شمشیربازی رنکینگ جهانی بازیکنان و تیم های اسلحه سابر را بر اساس نتایج به دست آمده که در جام جهانیمجارستان اعلام کرد. بر این اساس علی پاکدامن كه در اين جام موفق به كسب مدال برنز شد با يك پله صعود در رده چهارم جهان ايستاد. محمد رهبری همتوانست جایگاه ۲۸ خود در رنکینگ جهانی را تثبیت کرد.  محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران هم در رنكينگ جهاني جديد صعود داشتند. جایگاه شمشیربازان ایران در رده بندی جدید فدراسیون جهانی به این شرح است: * علی پاکدامن: رده ٤ (او پیش از این در جایگاه ٥ قرار داشت) محمد رهبری: رده ۲۸ (او پیش از این هم در جایگاه ۲۸ قرار داشت) محمد فتوحی: رده ٦٩ (او پیش از این در رده ٧٣ قرار داشت) * فرزاد باهر ارسباران: رده ٨٨ (او پیش از این در جایگاه ٩١ قرار داشت) همچنين در بخش تيمي رنكينگ جهاني، تيم ملي ايران همچنان هفتم جهان است. در جریان جام جهانی شمشیربازی مجارستان پاکدامن سوم شد، رهبری صاحب جایگاه ٢٢ شد، باهر ارسباران در رده ٣٥ ایستاد وفتوحی هم جایگاه ٤٠ را به خود اختصاص داد. در بخش تیمی هم تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در رده ششم قرار گرفت.

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی