فخری: در رقابتهای تیمی با نفرات ذخیره شرکت می کنیم

پیمان فخری در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی در خصوص جام جهانی اسلحه سابر در بوداپست مجارستان اظهار داشت، بعد از یک سال تعطیلی مسابقات بین‌المللی، جام جهانی در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شد. این مسابقات آخرین فرصت برای کسب سهمیه تیمی المپیک برای قاره اروپا از که فرانسه و روسیه برای رسیدن به این سهمیه در رقابت هستند.
وی در ادامه افزود: در بخش انفرادی این مسابقات ۲۱۰ سابریست حضور داشتند که تا اینجا ۱۵۰ نفر حذف شدند و چهار نماینده ایران در جمع ۶۰ نفر پایانی حضور دارند. از نتایج شاگردانم راضی هستم. نیما زاهدی با توجه به اینکه تازه وارد اردوی تیم ملی شده در جام جهانی درخشید و نتایج شگفت‌انگیزی بدست آورد و حریفان قدرتمندی را شکست داد.
سرمربی تیم سال کشورمان در پاسخ به این سوال که برای بخش تیمی جام جهانی چه هدف‌گذاری صورت گرفته است، گفت: با توجه به اینکه سهمیه تیمی سابر ایران قطعی است هدف ما این است که در پایان این مسابقات در رده ششم یا هفتم رنکینگ جهانی قرار بگیریم. به همین دلیل در بخش تیمی مسابقات از نفرات اصلی خود استفاده نمی‌کنیم. با قرار گرفتن در این جایگاه در المپیک با قرعه آسانتری روبرو خواهیم شد.

همچنین ببینید

استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد

با پیگیری فدراسیون شمشیربازی و مساعدت و همراهی ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی