تبریز از تاریخ ۲۵ بهمن تا اول اسفند ماه به مدت یک هفته میزبان اردوی ملی پوشان اپه بانوان ایران خواهد بود.به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی از سوی کادر فنی تیم اپه بانوان خانم ها مهسا پوررحمتی ، اعظم بختی و سکینه نوری ملی پوشان تیم اپه بانوان به همراخ آنوشا شهابی، عطیه السادات دستخوش و مائده رضایی ملی پوشان تیم جوانان برای شرکت در اردوی تیم بانوان اپه ایران در تبریز دعوت شدند.
همچنین ببینید
شمشیربازی قهرمانی آسیا؛ پایان کار نمایندگان ایران در روز دوم
شمشیربازان ایران در دومین روز از رقابتهای قهرمانی آسیا به کار خود پایان دادند. به …
فدراسیون شمشیر بازی


