آغاز اردوی های تدارکاتی ملی پوشان شمشیربازی

اردوهای تدارکاتی ملی پوشان شمشیربازی ایران در اسلحه های اپه و فلوره آقایان واپه بانوان جهت کسب آمادگی برای رقابتهای انتخابی المپیک توکیو(زون آسیا)از روز شنبه 29 آذرماه اغاز می گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی برای شرکت در اردوی آمادگی ملی پوشان آقایان در اسلحه اپه که به مدت یک هقته به میزبانی مشهد برگزار می گردد محمد اسماعیلی از زنجان،محمد رضایی و محمد رضایی طادی از اصفهان وطاهر عاشوری از ارومیه ازسوی علی یعقوبیان سرمربی اسلحه اپه ایران به اردوی آمادگی دعوت شدند.

برای اردوی آمادگی ملی پوشان اسلحه فلوره آقایان هم که در محل آکادمی ملی المپیک به مدت یک هفته برگزار می شودعلیرضا ادهمی و ماهان میرزایی از تهران،محمد حسین جعفری از یزد و هادی رضوی نیا از آذربایجان غربی از سوی محمد میرمحمدی سرمربی تیم فلوره به اردوی آمادگی فراخوانده شدند و برای اردوی آمادگی ملی پوشان اسلحه اپه بانوان هم که به میزبانی اصفهان برگزار می گردد مهسا پوررحمتی و اعظم بختی از آذربایجان شرقی و سکینه نوری از آذربایجان غربی به اردوی آمادگی ملی پوشان دعوت شدند.

نفرات دعوت شده برای شرکت در اردوهای آمادگی باید 48ساعت قبل از شروع اردو با انجا م تست pcr ودردست داشتن جواب منفی آن در تاریخ 29آذرماه را در محل اردوی ملی پوشان به مربیان مربوطه تحویل دهند.

تاریخ برگزاری اردوی آمادگی ملی پوشان اسلحه سابر و فلوره بانوان متعاقبا اعلام می شود.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-08-07 07:43:11Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

همچنین ببینید

استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد

با پیگیری فدراسیون شمشیربازی و مساعدت و همراهی ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی