علی‌نژاد: بعد از کرونا باید تولید انبوه رویدادهای ورزشی داشته باشیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که در دوران پسا کرونا باید با تولید انبوه رویدادهای ورزشی، وقفه بزرگی که در دوران کرونا در عرصه رقابتی ورزش بوجود آمد است، جبران شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد در هفتمین نشست کمیسیون فرهنگی با محوریت ورزش و کرونا که صبح امروز با حضور سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد، به ارائه گزارشی از فرآیند مقابله جامعه ورزش با کرونا پرداخت.

وی با بیان اینکه جامعه ورزش و جوانان از همان ابتدا شیوع این ویروس را به دلیل اهمیت سلامتی ورزشکاران و قهرمانان جدی گرفت، تصریح کرد: در ایّام کرونا ورزش در عرصه رقابتی تعطیل شد، اما با کمک فدراسیون‌ها هزاران کلیپ و برنامه زنده از ورزشکاران و قهرمانان که در خانه ماندن و ورزش کردن برای حفظ سلامتی را توصیه می‌کردند، در فضای مجازی نشر پیدا کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از برنامه‌های مهم این دوران، زیر نظر گرفتن قهرمانان و ورزشکارانی بود که برای المپیک آماده می‌شوند که در این خصوص تدابیر مختلفی اتخاذ و بکارگیری شد.

تاکید کرد که در دوران پسا کرونا و براساس سیاست کمیته بین المللی المپیک، باید با تولید انبوه رویدادهای ورزشی، وقفه بزرگی که در دوران کرونا در عرصه رقابتی ورزش بوجود آمد را جبران کنیم.

 هفتمین نشست کمیسیون فرهنگی با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، حجت‌الاسلام نقویان، مهدی علی‌نژاد، سید عبدالحمید احمدی معاونین وزارت ورزش و جوانان و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه همراه بود در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

همچنین ببینید

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از تمرینات ملی پوشان اپه و فلوره 

دکتر علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در مجموعه ورزشی شهدای دروازه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مدال طلای آپه مردان

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by
مدال طلای سابر مردان در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

No, thank you. I do not want.
100% secure your website.
Powered by

 

از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی
از راست مرحوم عباس شقاقی_رشید خالقی_بهرام امین صدری_کیومرث طلوعی_بیژن سرهنگ پور_مرحوم علی قریشی